Saya Adalah Saya :D

Saya Adalah Saya :D

Saturday, November 12, 2011

NOVEL : Akhirnya Aku Kahwin !


Ingat senang ke mencari cinta sejati?

Didi – gadis ‘comel’ yg periang. Dia tidak pernah kisah dgn pandangan org lain yg sering memperlekehkannya. Baginya, dia tidak peduli semua itu asalkan tidak menyusahkan orang. Sebagai seorang insan, dia punya keinginan untuk mencinta dan dicintai. Dia tidak pernah jemu menanti cinta sejati walau hatinya sering dipermainkan.
Kemunculan Syafizi, menghuru-harakan hidupnya. Kata2 ibarat bom nuclear yg keluar drpd mulut lelaki itu menyebabkan darjah kebenciannya pada Syafizi di tahap takat didih. Sesuka hati saja memanggilnya ‘Debab’. Berhadapan dgn lelaki itu, dia tidak mahu kalah. Setiap ayat nuclear lelaki itu dibalas dgn ayat ala bom atom.
Pesan orang tua, jangan terlalu membenci. Bimbang nanti benci bertukar menjadi sayang. Ye ke? Takkanlah Syafizi yg selalu cari pasal suka padanya. Mustahil! Daripada dia melayan lelaki mulut nuclear itu, lebih baik berchatting dengan Terhangat^Di^Pasaran. Walaupun mereka saling mengutuk, jejaka itu sudi berkongsi suka duka dengannya. Mungkin jodohnya dengan rakan chattingnya itu. Siapa tahu?

Haaa. I back! Dengan novel keduaku! Macam la ni novel aku. Hahaha ok2 . sebenarnya ni novel kedua ciptaan Herna Diana. Kan aku dah cakap novel dia best. Korang tak percaya! Aku ikuti je novel dia. Hahaha Tapi kisahnya aku sebenarnya tak kisahkan pengarang pada mulanya. Coz aku mencari buku yg cikgu aku syorkan Bila Allah menduga Kita. Cari punya cari x jumpa la. Hmm. Tapi yg aku jumpa novel Akhirnya Aku Kahwin ni. Dia punya tajuk dah la best, pastu cover depan n belakang buku ni buat aku tertarik untuk membelinya. Hee. Bila aku balik nak baca, aku tengok la pengarangnya dan buku pertama hasilnya. Rupa2nya dia la Herna Diana yg menerbitkan novel Cinta 3 Suku yg first aku baca tue. X sangka pulak. Coincidence betul la kan. BTW! Novel ni la novel pertama saya beli. Yg novel Cinta 3 Suku tue pinjam ngan kawan time dalam kolej ari tue. Tapi sekarang dah ade due2 dah la dalam simpanan aku sendiri. Hee J anyway don forget 2 buy dis novel too J
p/s: harganya still same : RM18 J

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.