Saya Adalah Saya :D

Saya Adalah Saya :D

Monday, October 10, 2011

BerBlogWalking satt .

=== Peace be upon you Reader(S) ===

Okea . hary ni ak nak berblogwalking sat .

Antara blog yg menarik haty ak ialah :
  • Kembara Hayat ! = n3 ni pasal ujian yg menimpa dirinya . aku pn same cam dye . bila diuji sikit , dah menggelabah giler2 bagai . yg aku tahu hanya menangis dan terus menangis . sebenarnya xde gune kite menangis . coz sbnrnya Allah itu Maha Mengetahui ape yg die uji terhadap kita . aku akan sentiase berdoa mudah2an kita dapat tempuhi segala dugaan dan cubaan dalam hidup ni . InsyaAllah :)
  • Tentang Raihan !~ n3 ni plak psal study . InsyaAllah kak . mudah2an kita dapat ape yg kita idam2kan selame ni . akak perlu ingat D.U.I.T. - Doa + Usaha + Ikhtiar + Tawakkal . :) Mudah2an kita berjaya kelak .
  • Anim Alis !~ = tajuk n3 nye AKHIRNYA KITA CLASH ! tajuk gah giler . ingat dah clash ngan pakwe ke . so i tross la bukak . hee . upe2nye clash ngan semester 3 . wahaha . aku pom same clashh dah . InsyaAllah xde repeat ea :) just Doa & Tawakkal je skrg ni ea. ape2 pum hepy holiday !~~~
  • Koko Kokorunch belogg ! = n3 ni plak pasal sebatang pen . whooaaa . cuba la bace sendrii . i setuju 110pecent doe!
  • Nurna Azrin = ahahaha . klaka la nona ni . macam 2 plak dye ye . selamat berupdate ye . xsabar nak tunggu updated cerita :) hee
  • jeritanblog.blogspot.com = ni blog yg boleyh anda2 sume touchup anda punye blog agar jadi makin menarik yaw . sharingiscaring :)
  • zombazomba.blogspot.com   &  teamsalkom.blogspot.com = blog ni pasal download citer2 ke hape ke. bagi mereka2 yg suke tengok crite la . just click CTRL + Link di atas untuk ke new tab . aku lagi preferr teamsalkom laa senang sikit nak download :)
  • Kegagalan Bukan Penghalang angah . sedeyh dgn n3 terakhir tue . rindukan angah :(
  • Kak Piejaa :) = Bila bace n3 ni terkezut pn ade . tak sangke kakak . tapi ape2pun wish u luck in ur life okea . harap bt choice yg terbaek orait :)
  • Arez Razin = blog ni plak pasal life dye , cerita2 yg menarik dibaca n tutorial yg boleyh dikatakan ok la . sebenarnya dye ni la bt ak mule2 nak buat blog . n blog dye ni la ak first bukak mase ak dungu tentang internet dulu . hee . thanx 2 u brother :)

hope that we r like diss !~

okea la sampai sini jela dulu aku berblogwalking .  banyak sangat sebenarnya aku nak citekan .ape2pon , korg bace je la sendri blog diorg ea . selamat berblogwalking jugak n hope enjoy with dose n3 okea . c u in next n3 yaww!~ gudnites!~   

p/s : nak sambung ceritera dalam buku La Tahzan plak . hee :)

=== Wassalam n Syukran Jazzilan ===

3 comments:

  1. haha. t jge elok2 ye pen tu.
    karang kalo hilangkan. susah pulak hidup.

    ReplyDelete
  2. hahhaha...citer sal clash pakweMakwe x sesuai nak tlis..huhuhu

    ReplyDelete
  3. hahaah . kenape anim alis ? sesuai ape . biaq org len tAu .. hhahahahaahhaha


    @hani musfirah . betul2 .

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.