Saya Adalah Saya :D

Saya Adalah Saya :D

Wednesday, November 30, 2011

Rumah Banjir !~

Assalam Reader(S) ...
maaf lame x hupdate benda alah ni .

ok skrg nak hupdate pasal aku balik ritu . perghhh .  mantopp !
Rumaah org banjir dengan air banjir . maksudnya wane air tea susu 2 .
tapi rumah aku banjir dgn air putih je macam air masak 2 .
Rumah org banjir dari bawah naik ke atas .
Rumaah aku banjir dari atas turun ke bawah .
ape erkk ??? ermmm . cuba korang fikirrr .

RUMAH ATAP BOCOR !!
cite nye camni . kan ni musim sekolah . my family p la antaq aku p uni ni then balik kemaman . tinggal la rumah besut seminggu (dalam 4 hari je pun)
dalam masa 4 hari 2 macam2 jadi kat rumah d besut 2 .
antaranya :
syiling jatuh 8 keping
zin rumah kene terbang ke angin
rumah lama abis basah . termasuk barang2 yg ade kat rumah lama 2 .
rumah macam tokang pecah .
TV xjadi langsung .
arial TV  rela (cabut) satu2 .


kesian kat my mun kene simpan barang2 sorg2 . huhu
aku nak tlg pn aku d uni skrg . hmm
maafkan ateh , mak . :(

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.