Saya Adalah Saya :D

Saya Adalah Saya :D

Monday, December 12, 2011

LIBK batch 1 : kenangan paling indah :)

Assalam Reader's :)

SEDAR X SEDAR sudah menginjak setahun LIBK menjadi kengan yg terpahat di hati kami komander2 batch 1 .
 segala susah dan senang kami same2 sebagai first batch , xkan aku lupakan . 
segala pahit manis bersama mase LIBK or anything event berkaitan komander xkan aku lupakan .
termasuk pembuangan aku as a commander .
dan sedar x sedar aku x sempat meraikannya dengan komander2 len .
tetapi betapa aku sayangkan rakan2 sekomander aku , hanya Tuhan je yg tahu . 
peritnya hatiku melalui semua ni tanpa kawan2 sekomander aku , hanya Tuhan je yg tahu .
tapi masih ade kawan2 yg xlupakan aku n support aku .
terima kasih kepada kawan2 yg masih lagi menganggap aku sebagai kawannya . 
aku sangat terharu dan sangat bersyukur kerana diberi peluang untuk still berkawan ngan korg .. 

mesti korang tertanya2 kan ape 2 LIBK ? kan ? 
LIBK stand for LATIHAN INTENSIF BAKAL KOMANDER .
kat sini la kami diberi latihan yg mencukupi jika ingin jadi sebahagian daripada komander .
selama 10 hari kami laluinya start from 1/12/10 to 10/12-/10 . 
dan dapat habiskannya sama2 until we grading ! i'm soo proud 2 be half of commander . 

HARAPANKU :
: mengharapkan sinar dan harapan .
: mengharapkan batch 1 dapat buat yg terbaek pada sem ni . be a profesional commander .
: hope all commanderians bersatu padu n x berpuak2 lagi .
: hope ingat aku although now i'm not half from u . 
but i still remember that . ONCE COMMANDER FOREVER COMMANDER !!~ 
: selamat menjalankan tugas dengan baik okay !~
: buat komander2 baru pun !!~~

I AM ALWAYS LOVING U ALL COMMANDERIANS !~
Love u like a love song :)


p/s ; i'm out !~~~~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.