Saya Adalah Saya :D

Saya Adalah Saya :D

Friday, December 16, 2011

Happy Birthday my SYGS BUCHUKK !~

ASSALAM READERS :)

sengil chuka hammida !
sanah helwah !
happpy birthday 2 u !
selamat hari lahir !
*semua lagu lah untukmu !
HANISYA ROSLI !~
(15/12/2011)
19th YEARS OLD)


da beso panjang da kawan aku sorg ni . hek3 

thanx sebab jadi rumet aku yg gila2 sporting habess 
thanx sebab da jadi classmate aku yg slalu mengajar aku untuk belajar 
aku selalu bt kau sebagai inspiration aku . 
aku nak jadi macam kau jgak .
DL setiap SEM :)


HOPE :
= still got DL (DEAN LIST) (DEKAN) sem ni and seterusnya 
= belajar rajin2 .
= jangan nakal2 lagi
= be matured :)
= semoga panjang umo n murah rezeki =D

meh nak cite sikit surprise untuk dye semalam . HAHHAHAHA (gelak jahat)
malam 14 nak masuk 15 , kami rancang macam2 . plan A plan B C D E F sume laa . haha
then tiba masanya kami wat surprise . kami lempar susu + bedak kat dye .
kitorang PRANK dye mlm 2 . mengamuk budak 2 . haha . lawan siot .
dah la esoknya ade quiz eco . mmg aku sendiri pn xleh jawab . haih
kitorg BERJAYA kenekan dye . dye xsedar langsung kitorg akan bt prank macam 2 kat dye . hee
mandi susu la dye malam 2 . abis busuk susu merebak dalam bilik 2 . nasib baik nni haa ade nak tlg cucikan balik . hee :)

hari kejadian plak . kami plan lagi kisahnya nak wat surprise lagi kat dye .
prank lagi . tapi kitorg formalkan majlis . xnak dye meragam lagi .
kitorg belikan kek hary lahir untuk dye . wat surprise simple2 je . smpai tkot bdak 2 nak masuk bilik . hak3 . lawak la dye 2 . ape ape pom ni la kenangan paling indah yg pernah aku lalui sebab dapat sambut birthday kawan sama2 . best sgt :)



p/s : MAAFKAN KAMI HANISYA !~ JUST FOR FUN :D

last but not least : SENGET CKUKA HAMMIDA BUDAQ  BUCHUKK !!~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.