Saya Adalah Saya :D

Saya Adalah Saya :D

Friday, August 12, 2011

Erti Persahabatan :)

Assalam Reader(S) ... 

mcm mane hary ini ? hary ke 12 ramadhan ? still larat lagi ? 
hee . jangan x larat plak . ini semua dugaan kita mase kite berpuase :)

back to topic ! PERSAHABATAN :)

ak ade 2 org sahabat yg sekarang ni d dalam kerunsingan . 
Ya Allah .. kau bukakanlah haty kawan2 ku ini agar mereka tahu bahawa hidup ini bukan seperti diorg sangkakan . 
hidup ini penuh dengan ranjau dan liku yg perlu kita sebagai umatNya tempuhinya .
Ya Allah . berikanlah mereka kesenangan haty supaya mereka dapat menerima hidup ini dengan haty yg terbuka .
mereka lah kawan dunia dan akhirat . ak sayang korg la . jgn sia2kan hidup ini yg dberi peluang oleh Nya .

untuk Aina :)
kawan bukan seorang . tapi berjuta-juta .
seorang pergi , sepuluh datang :)
fitnah itu hanya sementara . tapi yg kekal abadi ialah beriman kepada Allah . :)
bersabarlah dengan fitnah yg dtg itu . sesungguhnya menfitnah org adalah berdosa .
bersabarlah syg ! :)










untuk Nona sayang :)
harap tabah dengan dugaan yg menimpa walau ak xtau ape sebab ko jadi macam ni . 
ape pun ak tetap akn sokong ko dari belakang n sentiasa berdoa mudah2an ko dibukakan haty menceritakan kepadaku . aku akan sedia mendengarnya sbgai sahabatmu :)
bersabarlah sayang :)

frens 4ever :)

*walaupun pelbagai masalah menimpa, cakap kat haty yang semuanya baik-baik sahaja .*
tenangkan hatymu kawan :)


p/s : sources from pakcik gooogle :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.