Saya Adalah Saya :D

Saya Adalah Saya :D

Wednesday, August 10, 2011

Berkulat macam Roti Gardenia . :D

Assalam Sumerr :D


hahahaha . terkezut kan blog ni da aktif balekk . gilerr arr . da berape bulan da x bukak blog ni .
da berkulat gilerr da . berkulat macam roti gardenia . haha
korang pernah tengok x roti gardenia yg daa berkulat selama beberapa bulan ?
 haa . macam 2 la rupa blog ni . hee
*ape la aku ni same kan blog ngan roti ., haha . ade ke patot .*
rindu seyh dengan lagu 'a song calling for u' yg terngiang2 kat telinga bila bukak blog ni . hee

korg x rindu kiterr ea ? xpe la . sape la kite kan kat diri korg 2 . *wat sedeyh plak minah ni* haha
anyway maaf larr coz da lame x menjengok blog ni n korg2 sume .
coz tuan punye blog ni ade poblem larr dgn mengaktifkan blog skrg ni . huhu :(
sebab ape ?
sebab my lappy da lame da sakitt . :( bila da sehatt balek , bilik plak xde line tenet . huhu
dan sekarang ni dye da saket blek  . waa . sedeyh3 .
tambah2 pulak DSLR ku d wad icu skrg . sume nye sakitt . hmm . rindunya diorg :( huhu
ni pn sbb c FIT yg tersebut psal beloggku . hee . 
so pinjam bodbend n lappy kawan satt nk update blog kesayangan ni . hee . 

sooooooooooo ,
sempena bulan ramadhan yg mulia ni . 
nak ucap SELAMAT BERPUASA kpd semua !!~
MAAFKAN AKU KALAU ADE SALAH SILAP NGAN KORG SUMER .
hope enjoy dgn mendekatkan diri kepada Allah . bukan setakat enjoy menyanyi jerrk . hee :D

orait . c u next entry . got 2 go . !~

WASSALAM
p/s : nak study FAR200 :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.