Saya Adalah Saya :D

Saya Adalah Saya :D

Friday, November 22, 2013

Chentaa Hatyy :D

Assalamulaikum Salam Sayang Semuua. :D

gatai tangan ase nak menulis entry hari ni. bukan apa.. bosan kot duduk kat rumah ni. hikss. tiap tiap hari bila bukak facebook je, mesti bukak facebook dia.. baca status dia.. tengok gambar dia.. tengok video dia.. layan jerr dia menyanyii.. kenape ? yaa saya rindukan dia.. setiap detik rindukan dia.. walaupun saya ajee yang kenal diaa. walaupun kita x pernah jumpaa.. hakhakhak.. setiap malam dia ajee yang dodoikan saya tidur.. pagi2 dia jugak kejutkan saya subuh.. kalau ada orang call pun, dia yang sedarkan saya. sebab tu lah saya sayangkan diaa. Alhamdulillah dah 3 tahun saya jatuh hati dekat diaa. dan sekarang pun x jemu jemu untuk saya sayangkan awak. saya harap sangat awak adalah jodoh saya . ^_^

I wanna run and escape from your prison
But when I leave I feel something is missing
You're like a drug that I can't stop taking
I want more and I can't stop craving. :')

Yaa.. saya pernah pergi daripada awakk. sebabb saya rasa kita x mungkin terjadi.. tetapi saat saya melangkah, hati saya berat.. saya merasa kesunyian. tiada lagi awak untuk dodoikan saya, tiada lagi awak untuk kejutkan saya. saya pernah lalai kerana ketiadaan awak.. mungkin ada hikmah untuk saya menyayangi awak. Sekarang, saya kembali. kembali mengharapkan awakk.. biarlah jika orang kata saya bertepuk sebelah tangan pun.. yang penting hati kann...

kadang kadang kita x sedar, orang yang kita cintai dalam diam tuh sebenarnya mencintai kita..

Yaa.. sekarang kata kata ni dah membuatkan aku kuat untuk mencintai dia.. dan aku mengharapkannya.. semoga kasih sayang yang aku curahkan selama 3 tahun ini akan berkekalan sehingga akhir hayat. InsyaAllah. Dengan Izin Allah.

dia lah wallpaper di hati saya.
dia lah yang mendodoikan saya.
dia lah yang kejutkan saya.
dia lah yang sedarkan segalanya.
saya bersemangat disebabkan awak.
terima kasih atas bantuan awak untuk saya bertemu kekasih abadi saya..
iloveyou.


p/s : Lamarlah seorang wanita atas niat untuk diperisterikan bukannya untuk dijadikan bahan percubaan dalam percintaan..

Wanita dinikahi kerana 4 faktor, yakni kerana harta kekayaannya, kerana kedudukannya, kerana kecantikannya dan kerana agamanya. Hendaknya pilihlah yang beragama untuk berkat kedua tanganmu. (HR. Muslim)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.