Saya Adalah Saya :D

Saya Adalah Saya :D

Thursday, March 29, 2012

SemesteR BreaK !

Assalamualaikum u'ollss .. 
kali ni mak nak berceloteh pasal cuti2 yg akan disiasiakan oleh mak sebagai student yg abezz semester 4 ni haaa ..
yang ade d kepala mak sekarang ni banyak sangat ! x terkira plan nye haa .. nak mak sebut satu2 ke u'ollss !
okayy .. pada mulanya plan fiey just nak keje je dalam cuty ni ! ye lah kan nak tambah2kan duet yg x banyak sangat ni haa .! huhu . tapi macam plan itu akan berubah j . kerana ! ade plan laen yg ingin dibuat pada cuty kali ini .! hee . *skema.x.ayat.?* derrr... ade aku kesah . hahah :P
plan yang laen tersebut adalah ! keluar dengan my little2 chubby2 sygs ! , having vacation with frenss3 at PULAU PERHENTIAN ! , having a KKEC days with commanderians ! , having kawad 24 jam non stop for MALAYSIA BOOK OF RECORD with commanderians ! and last but not least ! having vacation at Perak (kat cni kot nak keje) hmm tatau laa . hhuuuhu . so sangat packk kan perjalanan hidup fiey time cutyy nanti . hmmm .
nak keje nak keje nak tambah duet nak tambah duet . x boleh x boleh . sebab sebab ade program ade program . kene kluarkan duit kene kluarkan duit . hmm .! 
conclusionnya kat cni . hmm org laen duit mashukk selama dua bulan ni , aku ! duit keluar mencurah2 tanpa henti ! errgghh . sakitnyaa hattiiii niii !!! 
tapi ingat efiey ! pengalaman mengajar kita .x selalu dapat pengalaman yang mencurah2 ! duit boleyh dicari jika tiada tapi pengalaman sukar dicari jika tamat tempohnya ! soo goo fooorrr iittt !! okayy ! :D
*smile always*


pls: macam akan stress balik jew . hmmm

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.