Saya Adalah Saya :D

Saya Adalah Saya :D

Thursday, March 8, 2012

Lelaki Berlari !~

Assalam Reader(S)...

Macam 2 la bila d translatekan kepada bahasa melayu . ..
teka la ape dy . um um um . ape ek . haha
taht is : RUNNING MAN !~

DATE : 25/2/2012
TIME : 3pm-7pm
VENUE : sekitar UiTM Chendering, KT :)
WITH : kawan2 seMeDIA :)

running man ni d adaptasikan dari cerita game show dari Korea .
yg anjurkan event ni ialah kelab MeDIA that is stand for Member Diploma In Accounting .
i'm as one of the member join this event after penat lelah berswimming d Kelas Renang pada post saya seblom ni . walaupun penat, tapi bersemangat waja . hee
but at the end , kumpulan saya kalah pada pusingan suku akhir lagi . sangat memalukan . tapi it's oke . pengalaman mengajar kita . supaya menjadi lebih dewasa . hee . laalla . *nyanyi plak saya kan . hee . sori .

p/s : saya selalu kan x update awal2 . hahaah :P sowiii :P

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.