Saya Adalah Saya :D

Saya Adalah Saya :D

Sunday, September 11, 2011

MaLaM SiMpOLiFoNiK :0

Assalam Readers sekalian ..

 hary ni saya nak cite pasal malam sompolifonik (SIMFONI) yang dianjurkan oleh kelab fakulti kami iaitu MeDIA :)
Malam simfoni ini adalah gabungan FEEL , Annual Dinner n Jamuan Raya :)
malam simfoni ini diadakan d Dewan Utama jam 9pm-2am . (lame gilerrr) huhu
yg prnting TIADA BAYARAN DIKENAKAN :)

Hee . mule2 kami dengar ceramah pasal tuala wanita (xde kene mengena dgn majlis langsung . huhu)
n then kami makan2 .
after that kami tengok persembahan FEEL budak2 part 1 yg dbantu oleh senior2 part 3 . 
tergelak besar kami . hee . lawak tahap gaban . hahah
event besar macam ni sebenarnya dianjurkan oleh geng2 part 3 . kami as junior part 3 , amat terkilan dengan senior2 kami yg datang hanyalah kerana makanan free . huhu :(
selepas ni . kaloo ade senior boowaat event , kami malas nak join . watpe nk sokong dyorg kalu dyorg xsokong kami . huhu

sory sebab n3 ni xde pic coz x dapat lagi dengan kawan , hee :)
c u ollss in next n3 . 
chowwww :P

p/s : jangan fikir korang bagus sangat . huhu . 
dulu mase event korg , kami as junior ade laa jugak join . huhu

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.