Saya Adalah Saya :D

Saya Adalah Saya :D

Sunday, September 4, 2011

Happy Eid !~


Assalam reader(S) ...

today i want to talk about eid !~ not my boyfren but . HARY RAYA !~
first of all ~ i nak mintak maaf kat my mum , my dad , my family , my grandpa grandma , my sedare2 sume . 
n xlupe kawan2 yg mengenali diri ini .
SELAMAT HARY RAYA ... MAAF ZAHIR DAN BATIN :)

FIRST RAYA
first raya macam biase p smayang raya n then p rumah tokki , nenek n sedare mare . :)
raya tahun ni x buat kue raye . tapi buat kek coklat raya dengan mee kari . hee
baju raya mase first raye ialah baju kuning pink, tudung pink . macam2 stail pakai mase first day . haha

SECOND RAYA
SELAMAT HARY MERDEKA JUGAKK YG KE (er2) 54 ..
xdpt beraya sakan tahun ni . huhu . sebab mum n dad buzy panggil org coz nak bt kesyukuran kat rumah :(
TAPI saye ade reunion X-SKKN at BUKIT KELUANG jam 2-6ptg ;)
bt BBQ ayam dengan air cordial , keropok n kek2 . huhu . 
dapat laa melepaskan rindu kat sume kawan2 lame . hee . 
yg sedihnya sebab x sume kawan ade . huhu :(
baju raya wane purple n shawl purple :) (bukan baju raya betul pun . da pakai baju tue sebelom ni . huhu)

THIRD RAYA
hary ke3 pn x beraya sakan jugak . duk rumah je . huhu .
TAPI aku kene p hantaq kawan lama ak ke stesen bas . ~  BELLA :)
jem terokkk laa jalan . huhu .sampai aku balik pukul 6 . hak3 .
mase ni pakai baju wane oren peach ngan shawl peach :) (tapi bukan baju raya betul pun , da pakai sebelom ni . huhu)

FORTH RAYA
lagi laa x beraya . sebab kena wat preparation untuk esok hary . huhu
bergotong royong bersihkan rumah , sediakan souvenirs . n macam2 la . 

FIFTH RAYA
ade MAJLIS KESYUKURAN  d rumah . 
mak saya cakap majlis ni untuk wea yg dapat naik pangkat n dtukarkan ke Kemaman, 
sekali dengan KakCik dapat p UPSI dalam kos ERT,
KakNgah dapat lulus sume d Mesir sane n dpat naik ke tahun 4. 
aku ? xde dalam list . huhu . sedih + kecewa . but sokey la . nak wat camne kan . huhu . kita x dperlukan kot d situ . huhu 
hary tue jugak laa aku balik ke pangkuan UiTM Kuala Terengganu kesayangan ni. huhu . 
aku ade terase aty jugak laa sebenarnya . sebab sume x hiraukan aku nak masuk UiTM ni .
tapi Tuhan je tahu betapa hujannya haty ini . tiada yg dapat menadahnya .
hary tue jugak aku bt2 gembira padahal dalam haty aku tidak tahan lagi . 
sampai la satu tahap mane nak bertolak ke UiTM ni , aku mengalirkan air mata sayu ini . tudak tahan lagi untuk ditahan . 
melepaskan sume yg ade di haty ni . hanya Tuhan saja yg tahu isi haty ini . 
ape2pom . mak , wea , abe , angah , acik , k.lang , fahmi .... walau perit mane ateh kene hadapai , ateh sayang sume .
halalkan sume makan minum ateh selame ni , halalkan duit yg ateh dapat dr korg sume . ateh xtau nak balas macam mane .
tapi  ateh akan balas dengan mencurahkan kasih sayang yg ade pada ateh kpd sume . 2 saja dapa ateh beri .
suatu hary 6t ateh akan buktikan kat sume ateh pn dapat berjaya jugak . 
dan akan pulang segulung diploma mahupun ijazah atau lagi best segulung master . INSYAALLAH .


:: i got 2 go !~ sampai sini sahaja coretan saya . (sebak haty d dada ingin meneruskan perkataan2 yg sayu itu)
c u in da next n3 :)
sampai ketemu lagi .

p/s : syukran jazilan sebab dah bace :) 
sudah bace , save da secrett . hee i'm shy . i'm blushing rite now . 
cheritera untuk dkongsi bersama :)

wassalam .

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.