Saya Adalah Saya :D

Saya Adalah Saya :D

Tuesday, December 3, 2013

Bercuti ? Balik Kampung ?

Assalamualaikum Readers.. Salam Sejahtera.. Salam 1 Malaysia. Chewahh... hahah..

Bercuti? bolehkah ia dinamakan percutian. atau sekadar balik kampung?
Balik Kampung? perlu ke balik kg sedangkan aku duduk di kg yg sama?
oh lupaa dah yang aku sekarang ni tinggal dekat kemaman dah..
Ada orang cakap kemaman je pun. Terengganu jugak pun. bukan jauh macam KL.
Bukan jauh macam Kolumpoo korang cakap???
Kemaman tang sempadan Kuantan,Pahang.. Besut tang sempadan Pasi Putih, Kelate.
5 jam jugakk wooo perjalanan. huishh... Kemaman nak g KL, baru 3 jam. hailaa..
jemg kepala lutut jugak woo tekan clush.. korang takpe la bawak auto. start enjin, tekan minyak jee..
vroooommm dah pun sampai... hihi..
aku sebenarnya taktahu nak cakap apa.. tapi taip punya taip, hailaa dah panjang upenye.. hehh..

kbye..




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.